close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ליטוש שיש למרצפות מבריקות- מתי צריך ולמה?

מערכת שורשיד תשרי, תשעז16/10/2016

חידוש מרצפות נעשה באמצעות שתי פעולות עיקריות, אשר משתלבות זו בזו. הפעולה הראשונה היא ליטוש מרצפות

תגיות:
צילום: יח"צ מור ליטושים

כאשר מרצפים דירה חדשה, או כאשר מרצפים מחדש במסגרת שיפוץ, המרצפות נראות נפלא. הן חדשות, מבריקות ובעלות מראה נקי ונעים לעין. לפעמים נדמה ששום דבר לא יכול לקרות למרצפות הללו, אולם למעשה, בתוך שנים ספורות המרצפות עלולות לקבל מראה ישן, בלוי ואפילו מוזנח. השימוש התכוף בחדר יוצר שחיקה של המרצפות, ונוצרים בהן פגמים, שריטות וגם כתמים. רוב המרצפות רגילות לחומרים חומציים, כך שאפילו מיץ תפוזים שנשפך על הרצפה ולא נוגב מיד עלול לגרום לכתם שאינו יורד, ובמרצפות מסוימות גם נוזלים רגילים עלולים לגרום לכתמים. במצבים אלו אין מנוס מחידוש מרצפות, על מנת להחזיר להן את המראה הנאה והמבריק שלהן.

ליטוש שיש \ מרצפות

חידוש מרצפות נעשה באמצעות שתי פעולות עיקריות, אשר משתלבות זו בזו. הפעולה הראשונה היא ליטוש מרצפות. ליטוש המרצפות נועד להסיר את השכבה העליונה של המרצפת, אשר מלאה בלכלוך, כתמים, שריטות ופגמים. בתהליך הליטוש כל הפגמים הללו מוסרים, ונחשפת שכבה חדשה של המרצפות, שכבה נקייה, שלמה וחדשה. כך ניתן להעניק למרצפות מראה מחודש ונאה. תהליך הליטוש נעשה באמצעות מכשור מתאים ובאמצעות דיסק יהלום או כרית יהלום – תלוי בעומק הליטוש הדרוש. ניתן גם לבחור בין ליטוש רטוב לליטוש יבש, כאשר הבחירה נעשית בעיקר לפי סוג המרצפות ומצבן. חשוב מאד להתייעץ עם אנשים מקצוע לפני שמחליטים באיזה סוג ליטוש לבחור.

פוליש לרצפות

הפעולה השנייה הנדרשת עבור חידוש מרצפות היא פוליש לרצפה. ישנם מספר סוגים של פוליש, ויש להתאים אותם לצרכים הספציפיים של הרצפה. הפוליש הוא למעשה חומר הברקה אשר נמרח על המרצפות או מוחדר לתוכן בסיום תהליך הליטוש. הפוליש מעניק למרצפות מראה מבריק ונוצץ, ממש כאילו מדובר במרצפות חדשות. סוגי הפוליש הנפוצים ביותר הם פוליש וקס ופוליש אקרילי. פוליש וקס הוא הזול מביניהם, אך הוא גם עמיד פחות, ודורש חידוש כעבור שנה בלבד. פוליש אקרילי לעומתו עמיד יותר, ומחזיק מעמד בערך 3 שנים. פוליש אקרילי מעניק לרצפה מראה רטוב של רצפה שזה עתה נשטפה, והוא גם בטיחותי יותר מפוליש וקס, מכיוון שהוא מונע החלקה – ואילו פוליש וקס, המבוסס על שעווה, עלול לגרום להחלקה.

חידוש מרצפות בעזרת ליטוש שיש מקצועי

לפעולה של חידוש מרצפות מחיר המשתנה לפי סוג המרצפות, סוג הליטוש, סוג הפוליש ותנאים נוספים רבים. מור ליטושים מציעה לכם מגוון הצעות מחיר אטרקטיביות לכל סוגי החידוש לרצפות, תוך ייעוץ אישי ממוקד לכל לקוח אודות סוג החידוש המתאים לו ולמרצפות שבביתו. מור ליטושים עוסקת בתחום ליטוש שיש וחידוש המרצפות כ-17 שנה, והיא בעלת ניסיון רב בתחום ומיומנות רבה בעבודות החידוש השונות. כאשר אתם מזמינים חידוש מרצפות ממור ליטושים אתם יודעים שתקבלו את המחיר המשתלם ביותר ואת העבודה האיכותית ביותר, בדיוק כמו שאתם רוצים.

 

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה